Lista życzeń 0

Reklamacje i zwroty

Pałac i Manufaktura Nakomiady

Reklamacje

01. Jak zgłosić reklamację produktu?

Reklamacje przyjmujemy w formie pisemnej po otrzymaniu wypełnionego Formularza Reklamacji. Przy zgłoszeniu reklamacji nie zapomnij podać swojego numeru zamówienia lub danych, które umożliwią nam Twoją identyfikację. Prześlij skan formularza elektronicznego na adres e-mail: Kontakt@Kravt.Co

02. Rozpatrzenie reklamacji

Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. Udzielenie odpowiedzi nastąpi w takiej samej formie, w jakiej została złożona reklamacja. Pamiętaj, że zwrot pieniędzy możliwy jest tylko w przypadku spełnienia wszystkich warunków wymaganych w regulaminie. Produkt uszkodzony zostanie wymieniony na inny, o tej samej wartości, a jeżeli będzie to niemożliwe, na przykład z powodu jego wyczerpania, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu. Koszt wysyłki nowego produktu zostaje pokryty przez sklep. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za bezzasadną, sklep ustala z Klientem mailowo czy zakupiony produkt zostanie odesłany przez Klienta na jego koszt.

03. Co musisz zrobić, aby otrzymać zwrot pieniędzy?

Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, musisz w przesłać nam opakowanie z produktem, rachunek potwierdzający transakcję (faktura elektroniczna) oraz wypełniony formularz zwrotu. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji/zwrotu pieniądze zostaną zwrócone przelewem na numer konta bankowego podany w formularzu w ciągu 14 dni.

04. Prawo do złożenia reklamacji przysługuje w przypadku stwierdzenia:

  • wad fabrycznych produktu, uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie dostawy (w razie stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia produktu podczas transportu, Klient zobligowany jest do sporządzenia w obecności kuriera protokołu szkody, gdzie dokładnie opisze wadę przesyłki)
  • niezgodności produktu z produktem zawartym w zamówieniu. Nie dotyczy to drobnych różnic w dekoracji wykonanej ręcznie, ponieważ nie jest to wadą, lecz zaletą produktu, który nieznacznie może się różnić od przedstawianego na fotografii.

Zwrot

01. Skontaktuj się z nami

W ciągu 3 dni od otrzymania zamówienia skontaktuj się z nami mailowo na adres kontakt@kravt.co . Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej w celu ustalenia terminu zwrotu.

02. Wyślij produkt na adres Manufaktury

Ze względu na łatwy do uszkodzenia materiał, z którego produkt jest wykonany, starannie spakuj produkt, aby nie uszkodził się podczas wysyłki, najlepiej w taki sam sposób jak był zapakowany oryginalnie. Produkt musi być dobrze izolowany od ścianek opakowania, aby nie został uszkodzony w transporcie. Produkt uszkodzony w transporcie nie będzie podlegał zwrotowi. Dołącz dowód zakupu oraz Formularz Zwrotu.

Paczkę wyślij na adres wskazany poniżej:

Manufaktura Pałac Nakomiady Sp. z o.o.

Nakomiady 7B

11-400 Kętrzyn

03. Zwrot kosztów

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej uruchomimy procedurę zwrotu kosztów. Środki przelejemy na konto podane przez Ciebie w formularzu zwrotu.