Reklamacje przyjmujemy w formie pisemnej po otrzymaniu wypełnionego Formularza Reklamacji. Przy zgłoszeniu reklamacji nie zapomnij podać swojego numeru zamówienia lub danych, które umożliwią nam Twoją identyfikację. Prześlij skan formularza elektronicznego na adres e-mail: Kontakt@Kravt.Co
Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. Udzielenie odpowiedzi nastąpi w takiej samej formie, w jakiej została złożona reklamacja. Pamiętaj, że zwrot pieniędzy możliwy jest tylko w przypadku spełnienia wszystkich warunków wymaganych w regulaminie. Produkt uszkodzony zostanie wymieniony na inny, o tej samej wartości, a jeżeli będzie to niemożliwe, na przykład z powodu jego wyczerpania, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu. Koszt wysyłki nowego produktu zostaje pokryty przez sklep. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za bezzasadną, sklep ustala z Klientem mailowo czy zakupiony produkt zostanie odesłany przez Klienta na jego koszt.
Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, musisz w przesłać nam opakowanie z produktem, rachunek potwierdzający transakcję (faktura elektroniczna) oraz wypełniony formularz zwrotu. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji/zwrotu pieniądze zostaną zwrócone przelewem na numer konta bankowego podany w formularzu w ciągu 14 dni.
W ciągu 3 dni od otrzymania zamówienia skontaktuj się z nami mailowo na adres kontakt@kravt.co . Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej w celu ustalenia terminu zwrotu.
Ze względu na łatwy do uszkodzenia materiał, z którego produkt jest wykonany, starannie spakuj produkt, aby nie uszkodził się podczas wysyłki, najlepiej w taki sam sposób jak był zapakowany oryginalnie. Produkt musi być dobrze izolowany od ścianek opakowania, aby nie został uszkodzony w transporcie. Produkt uszkodzony w transporcie nie będzie podlegał zwrotowi. Dołącz dowód zakupu oraz Formularz Zwrotu.
Paczkę wyślij na adres wskazany poniżej:
Manufaktura Pałac Nakomiady Sp. z o.o.
Nakomiady 7B
11-400 Kętrzyn
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej uruchomimy procedurę zwrotu kosztów. Środki przelejemy na konto podane przez Ciebie w formularzu zwrotu.